فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

ساخت وبلاگ

کولر گازی توشیبا 10000 مدل RAS-10S3AV-E از سری سرد و گرم کولرهای گازی است که قابلیت کارکرد در مناطق معتدل را دارد.با ظرفیت 10000 بی تی یو بر ساعت مناسب برای فضاهایی تا 15مترمربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) است.

کولر گازی توشیبا 10000 مدل RAS-10S3AV-E

مشخصات فنی کولر گازی توشیبا 10000 مدل RAS-10S3AV-E

از مزایای این سیستم تهویه توشیبا مجهز بودن آن به فن آوری اینورتر و طراحی کلاسیک است.هنگامی که دستگاه تهویه خاموش شود، فن خنک کننده به مدت ۲۰ دقیقه مبدل حرارتی را خاموش می کند و سپس به طور خودکار خاموش می شود. پنل کولر گازی توشیبا 10000 قابلیت باز و بسته شدن دارد و کاربر برای شستشوی آن به مشکل برنخواهد خورد. دارای کمپرسور اقتصادی اینورتر دار روتاری با گاز R410a که به میزان چشمگیری باعث صرفجویی در مصرف برق شده اند.این کمپرسور علاوه بر کم مصرف بودن صدای بسیار کمی تولید می کند که هرگز آزاردهنده نخواهد بود.

کولر گازی توشیبا با سیستم اینورتر

نحوه عملکرد کولرگازی معمولی یا بدون اینورتر :

در مدار الکتریکی کولر گازی یا اسپلیت های معمولی از یک ترموستات برای روشن و خاموش شدن اسپلیت استفاده شده است. این ترموستات با سنجیدن دمای هوای برگشتی، آن را با میزان تنظیم شده توسط کاربر مقایسه کرده و هنگامی که این دو دما با یکدیگر یکسان شوند، جریان برق کمپرسور را بصورت اتوماتیک قطع کرده و هنگامی که مجددا این دو دما اختلاف پیدا کنند، برق کمپرسور را وصل می کند. در این کولر های گازی پس از هر بار خاموش و روشن شدن کمپرسور کولرگازی، نیروی بسیار زیادی توسط کولر گازی مصرف می شود.

نحوه عملکرد کولرگازی اینورتردار یا کم مصرف

نحوه عملکرد کولرگازی اینورتردار یا کم مصرف

تنها تفاوت کولرگازی اینورتردار و بدون اینورتر در مدار یا سیستم الکتریکی آن ها می باشد و در موارد دیگر تقریبا یکسان هستند.اینورتر باعث می شود کمپرسور دستگاه با ولتاژ و سرعت کمتری راه اندازی شود و پس از راه اندازی کمپرسور، این دو پارامتر تا حد لازم افزایش پیدا بکنند.به همین دلیل در کولرگازی های دارای اینورتر شاهد کاهش ولتاژ و در نتیجه کاهش مصرف انرژی هستیم.

کولرگازی های کم مصرف یا دارای اینورتر

کولرگازی های کم مصرف یا دارای اینورتر در دو مدل ارائه می شودن یک مدل DC و دیگری AC . که مدل DC گرانتر است.به دلیل این که سازگاری بیشتری دارند و نیازی به تبدیل جریان برق ندارند. یکی از مهم ترین تفاوت کولر گازی اینورتر و معمولی در این است که سیستم‌های اینورتر سریع تر محیط را به دمای مورد نظر می‌رسانند.دلیل این اتفاق این است که سیستم با سرعت بالا شروع به کار می کند و بعد از رسیدن به دمای مناسب سرعتش کم می شود ولی کولر گازی های معمولی با یک سرعت شروع به کار می کند و همینطور ادامه می دهد تا زمانی که کولر را خاموش کنیم.

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

خدمات متنوع در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن جزو فروشگاه های معتبر و بزرگ کشور در زمینه توزیع دستگاه های تهویه مطبوع است که اکثر برندهای تولید کننده کولر گازی ، داکت اسپلیت ،اسپلیت و VRV را موجود دارد.فروشگاه بادبزن هم چنین دارای نمایندگی رسمی دایکین در ایران است و با قیمت ویژه و مناسب اقدام به فروش دستگاه های تهویه ی کمپانی DAIKIN می نماید. با مراجعه به سایت فروشگاه بادبزن می توانید به انواع خدمات آن دسترسی داشته باشید از قبیل :

نصب کولر گازی

نصب کولر گازی توسط فروشگاه بادبزن

لوله کشی کولر گازی

لوله کشی کولر گازی

شارژ و سرویس کولر گازی

اعزام تعمیر کار کولر گازی به شرق تهران

 اعزام تعمیر کار کولر گازی به شرق تهران

اعزام تعمیر کار کولر گازی به غرب تهران

اعزام تعمیر کار کولر گازی به غرب تهران

اعزام تعمیر کار کولر گازی به شمال تهران

 اعزام تعمیر کار کولر گازی به شمال تهران

https://badbezan.com

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن...
ما را در سایت فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دنبال می کنید

برچسب : کولر گازی توشیبا, اسپلیت توشیبا,کولر گازی و اسپلیت, نویسنده : شایان اسدی badbezanco بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 17:35